duminică, 8 ianuarie 2017

Aproape retrospectivă

Cuvinte cu multiple semnificaţii(sau deloc) care mi-au rămas în suflet săptămâna asta. Prima din an. Cuvinte care iau, cuvinte care nu dăruiesc. Dar chiar nu-mi amintesc cine le-a spus pe toate. Unele sunt rostite de fie-mea, astea le ştiu.

-Mami, îţi desfaci părul?
-Nu vreau!
-Te rooooog, mama! Nu-mi place de tine cu părul prins!
-Bine, uite, îl desfac dar nu te mai iau în braţe 5 minute! Chiar o oră!
-Mama, te rog iubeşte-mă cu părul desfăcut! Te rog, mama, te rog!

 O iubesc mereu.


Weight a minute.


-Bagi Sheridan's la raft? De ce nu bagi şi Campari? Că e plină rezerva!
-Eu nu am Campari!
-Bine atunci. M-am înşelat eu.
Dar nu se înşela.Peste vreo 2 ore, reprezentatul îmi spune să bag şi Campari la raft. E prima dată în 4 luni când aud de Campari. :D



Vârsta de aur a dragostei - Nichita Stănescu


Mâinile mele sunt îndrăgostite,
vai, gura mea iubeşte,
şi iată, m-am trezit
că lucrurile sunt atât de aproape de mine,
încât abia pot merge printre ele
fără să mă rănesc.(...)


-Mama, îmi dai ceva de mâncare?
-Îţi dau, cum să nu?!
-Sunt şefa ta, ştii?

Ignor întrebarea.


După 13 ani de Avon, e timpul să spun stop. Călătoria asta de mai bine de un deceniu, cu cel mai uşor serviciu pe care l-am avut vreodată dar cu cei mai dificili directori, cu femei puternice dar şi cu femei teribil de geloase şi de competitive, of, se termină aici.



Mulţumesc, Olivia, ai fost acolo. Şi încă eşti.


Am învăţat că scrisul
Ca şi vorbitul
Poate linişti durerile sufleteşti. (Octavian Paler)

If only.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un an

A trecut un an de când mamaia nu mai e. Un an cu de toate. De parcă n-ar fi fost, De parcă am rămas agățați de o clipă tot acolo,  în martie...