miercuri, 2 noiembrie 2016

Mi-e bine

Princess asta mică seamănă cu mine, parol!
Avem pe Kiss Tv una bucată melodie, "Mi-e bine", Lidia Buble featuring Matteo:

https://www.youtube.com/watch?v=SCL1W7YUKCI

Are loc următorul dialog între noi :

-Mama, ce-a căzut acolo?

-Un "A"mare a căzut!

-Dar de ce plânge fata?

-Îi e dor de iubitul ei!

-De ce?

-Nu ştiu!

-Spune de ce!

-A plecat!

-De ce curge apa?

-A uitat-o aşa!

-De ce aruncă  hainele?

-S-a săturat de ele!

Ea : Fată, închide apa aia! Ce-ai spus, mamă? Că-i e dor de bărbatul ei? Şi unde e? În altă ţară? Şi fierul de călcat l-a lăsat aşa? Ce pune asta pe foi, mama? Ce tot zice? O să se facă mult foc! Şi nici apa n-a închis-o! Hopa! Ăsta cine e?

-Matteo!

-Ah, Matteo! Ca Mateo, mic, bebeluş?

-De ce cânţi tare, mama?
-Păi nu trebuie să cânt tare?

-N-ai voce, mami! Vali are voce, nu tu! Eu mai bine mă joc cu ursul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un an

A trecut un an de când mamaia nu mai e. Un an cu de toate. De parcă n-ar fi fost, De parcă am rămas agățați de o clipă tot acolo,  în martie...