duminică, 9 octombrie 2016

My all

Andre, eşti viaţa mea şi a lui tati!
Şi eu sunt viaţa voastră, mami!


Andreea, ce e acolo? Ai dat apă pe jos?
S-a dat singură, mami, singură!
Bine, Andreea, nu mă supăr!
Dar să ştii că nu mai dau apă, mami!
Păi n-ai zis că n-ai dat apă tu, Andreea?
Ei, am dat, mama, am dat!



Mama, astăzi Magda l-a scuipat pe Vlad!(colegi de clasă)
Vai, Andre, Magda asta n-are toate ţiglele pe casă!)(mi-a scăpat)
O are pe Amalia!(Amalia e mama Magdei)...numele sunt schimbate, personajele şi faptele lor, reale.


Mami, nu mai cânta asta(cântam Emoţie de toamnă şi n-am deloc voce dar ştiu versurile)
De ce, Andre?
Cânţi acasă, mama, nu pe stradă, e urât, să ştii!


Mama, auzi la ăsta, vorbeşte cu florile( Ion Suruceanu, într-o melodie mai altfel)


Mama, nu mi-e frig, nu vreau păturică!
Bine, Andre, tu eşti mai mică, ai numai 4 ani şi nu ţi-e frig!
Am pijama cu Elsa, mama! Dar tu câţi ani ai , mama?
Aaa, am 26!
 Ha, ha, ha! Ai 26 de ani, mami, ce mulţi ani ai! (ha, ha, ha)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un an

A trecut un an de când mamaia nu mai e. Un an cu de toate. De parcă n-ar fi fost, De parcă am rămas agățați de o clipă tot acolo,  în martie...