luni, 31 iulie 2017

Andreisme de iulie


-Mami, ce faci cu ăla al meu?
-Cu paşaportul tău? Îmi trebuie CNP-ul de acolo!
-La ce-ţi trebuie cenepe-ul?
-Mergem la doctor şi trebuie să-i dau CNP-ul, mă întreabă de el!
-Şi dacă-i dai cenepe-ul meu, eu ce cenepe mai am?


-Ştii, mama, de ce vreau eu atât de mult la tine în braţe? Fiindcă te iubesc şi vreau să te ţin în braţe, să-ţi arăt asta!


-Andreuţa, ştii tu oare cine te-a făcut pe tine aşa scumpă?
-Da, ştiu! Bunicii!


La ora 6 dimineaţa, vrea să picteze dar nu vrea să-şi dea jos pijamalele şi bombăne la biroul ei:
-Mama asta nu înţelege că eu vreau să pictez, nu să-mi schimb pijamalele! Nu mai vorbesc cu tine, mama!(cred că nici nu vorbea).



Pe stradă, venind de la joacă :
-Astăzi m-ai dezamăgit, mama!
-De ce???
-Bate vântul ăsta rău!


Ne îmbrăţişăm strâns, strâns.
-Eşti cea, cea mai...spune ea.
-Cum sunt?
-Eşti cea mai faină din ţară!
-După Albă ca Zăpada, nu?
-Galbenă ca Zăpada!(aveam o bluză galbenă)


-Pot să scriu şi eu, mama?
-Poţi!
Şi scrie: tyyut88y8tjujpytu8jtfjioohhfffyttffdfgttgnjknj tyy7y7u89=00iyt6hjjmkl, ol988dfrrtyn, ktguio;[yfdgnygtdewhh6thhrhyhtltgggvffryjbhbn gghghtttttbhthtuuhhgghyklkjknjnkjyyuhhjghy64rfsaeaaxyg.
-Vreau să scriu şi o inimă, mama!
-Dar aici nu se poate!
-Dar pe beisbuc se poate!
Ne mutăm pe Facebook, să-i facem inimioare soră-mii.
-O îmbrăţişare cum fac, mama?


De astăzi:
-Hai la somn, e târziu!
-Dar cât e ceasul, mama?
-E 12 şi 36 de minute, eu sunt trează de la 5 şi tu de la 6.
-Foarte urât că te-ai trezit înaintea mea, foarte urât din partea ta. Şi să ştii că ceasul meu(se duce la biroul ei să-mi arate) e chiar atât:  9 fără 8 minute. E 10 fără 1 la mine. Sau chiar 19 cu 30 şi trei sferturi de oră. Nu e târziu deloc, mama. Ce tot ai?   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un an

A trecut un an de când mamaia nu mai e. Un an cu de toate. De parcă n-ar fi fost, De parcă am rămas agățați de o clipă tot acolo,  în martie...