vineri, 23 septembrie 2016

Despre dragoste şi alte adevăruri cu Princess



Princess, te iubesc tare mult, eşti sufletul meu!
Şi tu eşti sufletul meu!


Andre, eşti dragostea mea!
Şi eu sunt dragostea ta, mama!( remember Ion Creangă?)


Mami, noi suntem prietene?
Suntem, cum să nu, o mamă e mai mult decât o prietenă, stai să-ţi spun...
Ah, mama, cu tata suntem prieteni?
Prietene, princess, suntem prietene şi cu tati tău, cum să nu!
Mama, fetele şi băieţii nu pot să fie prieteni!  Eu sunt prietenă doar cu băiatul care mă iubeşte pe mine, Tudor S.(un coleg de grădiniţă care îi spune ei "mititica")!
Princess, tu-l iubeşti pe Tudor?
Îl iubesc, cum să nu-l iubesc! Îl iubesc!



Un om stă jos, lângă un magazin:
Princess : Mami, ăsta vrea bani?


O gravidă aruncă un recipient de lapte sau iaurt la un tomberon şi Princess observă că  are "mustăţi" de lapte la gură :
 Mami, să se spele la gură, e murdară!


Mami, pot să desfac singură cadoul de la tine?
Poţi, cum să nu, numai să ajungem acasă, îţi trebuie foarfeca!
Dar mă laşi pe mine cu foarfeca? Eu singură...că dacă vrei şi tu, te tai cu foarfeca mea şi faci numai ginge prin casă! Să ai grijă, mami, foarfecele face ginge!
Dar cum se zice, Princess, foarfeca sau foarfece?
Foarfecă, mami, ce mă întrebi de o sută de ori?

 Mama, de ce se duce Ioana la farmacie? E bătrână?(Ioana are numai 20 de ani).


Pe drum se plânge că e obosită, s-o iau în braţe dar îi spun că nu e mult de mers şi n-o iau. Ajunsă în bloc, se uită pe scări în sus şi spune: Vezi ce mult e până la noi? Cred că sunt o sută de mile!



Princess, îmi pare tare rău că am ţipat la tine! Să ştii că şi pe mine pe doare când ţip la tine şi încerc să nu mai ţip!
Şi pe mine mă doare, mama, mă dor şi urechile când ţipi la mine! 


Andre, te iubesc!
Eu te iubesc mai mult, mama!
De ce mă iubeşti mai mult?
Pentru că aşa vreau eu, mama!
 Dar ce înseamnă "te iubesc", Andre?

Te iubesc înseamnă foarte mult, mama!



Ochii sunt orbi. Trebuie să cauţi cu inima(Micul Prinţ). De acum încolo, cu inima o s-o căutăm şi noi pe Sara.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un an

A trecut un an de când mamaia nu mai e. Un an cu de toate. De parcă n-ar fi fost, De parcă am rămas agățați de o clipă tot acolo,  în martie...