luni, 1 februarie 2016

Doar o greseala

Aceasta-i fotografia facuta de fetita mea unei portii de mamaliga...facuta din plastilina din dotare. Asta dupa ce eu fotografiasem o portie de gulas cu mamaliga aferenta. Pentru copiii nostri suntem primele modele de comportament. Ne asumam greselile, ne recunoastem greselile, ne cerem iertare, asa vor face si ei, ajunsi adulti. Poate copiii sunt in stare de orice dar noi, adultii, suntem in stare de orice fara sa recunoastem ca am gresit, fara sa recunoastem nici in ochii nostri ca am gresit. Mai sunt si cei care stiu ca au gresit si se opresc in a mai da cu pietre dar nici nu-l opresc pe cel care da cu pietre. Din comoditate, din obisnuinta.
Lucrand de atatia ani intr-un loc cu multe femei inca nu ma pot obisnui cu atat de banala faza printre ele : cineva intreaba sau spune ceva si in momentul in care se intoarce cu spatele, cel putin alte doua femei se vor stramba sau rade.  Fara sa-si dea seama ca in alt moment, vor fi puse in aceeasi situatie. Nu tine doar de educatie, tine de bun simt. Dincolo de orice model de parenting, tin sa-i ofer fetitei mele acest bun simt.  Caci daca intri in troaca porcilor, nu inseamna ca nu esti margaritar. Inseamna ca te mananca porcii. Si la ce bun?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un an

A trecut un an de când mamaia nu mai e. Un an cu de toate. De parcă n-ar fi fost, De parcă am rămas agățați de o clipă tot acolo,  în martie...