sâmbătă, 24 august 2024

Plecare

Și te-am iubit, fără să știu să ți-o arăt,  apoi fără să vreau, apoi n-am mai putut. 

Iar în final, iubirea n-a mai fost iubire, doar vrajbă,  gloanțe încărcate cu ură. 

Și iată,  s-a adeverit, iubirea nu durează decât trei ani. 

Însă avem amintirile. 

O să încerc să uit trădarea,  minciuna,  adulterul, umilința,  abuzul. Atât ai avut, atât ai oferit. Câine m-am simțit,  tot încercând să mă apropii de tine iar tu de alta. Acum ea e cu soțul ei, tu singur iar eu sunt liberă. Ne leagă doar greșelile.  

Și minunea. S-o lăsăm minune. Să n-o distrugă hoitul dragostei noastre. Care e ură din partea ta acum. 

O să-mi amintesc frumosul, grija, poveștile. 

Rămas-bun, fostul meu soț. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Revenire sau cum ne-am despărțit definitiv după ce ne-am împăcat

 Am revenit. Ca și când. Da. Ca și când. Numai dragostea noastră ar fi pe pământ. Nu, glumesc.  Sunt Miron,  paznicul. Care sunteți de mult ...